Handelsbanken Platinum har obegränsade besök fria för kortinnehavaren, eventuella gäster får betala, den avgiften dras från kortinnehavarens Handelsbanken Platinum i efterskott.Jönsson skrev:Vet inte hur upplägget är på Handelsbanken men Nordea Platinum ger Priority Pass Standard Plus, dvs 10 fria besök. Vill man gästa dras två besök av de tio. Ett besök för dig och ett besök för din gäst. Du kan dock välja att betala 200kr för gästen.Nordea Black däremot, ger Priority Pass Prestige och där är alla besök kostnadsfria för både kortägaren och för en gäst.Klicka för att utvidga...
inka skrev:Gällande extrakortet man kan skaffa till Handelsbanken Platinum, ingår det även ett ytterligare Priority Pass med inträde till loungeutan avgift så som huvudkortet?Klicka för att utvidga...
OK, tack för info! Är även besöken som görs med Priority Pass från extrakortet utan avgift eller får man betala inträde?i6niol skrev:För min partners extrakort så ingår Priority Pass utan avgift.För huvudkortet betalar vi 900 kr/år och för extrakortet 500 kr/år vilket jag upplever som prisvärt eftersom vi får med två Priortiy Pass.Klicka för att utvidga...
Alla besök på våra två kort är utan avgift så det görs ingen skillnad på huvudkort och extrakort.inka skrev:OK, tack för info! Är även besöken som görs med Priority Pass från extrakortet utan avgift eller får man betala inträde?Klicka för att utvidga...
i6niol skrev:För min partners extrakort så ingår Priority Pass utan avgift.För huvudkortet betalar vi 900 kr/år och för extrakortet 500 kr/år vilket jag upplever som prisvärt eftersom vi får med två Priortiy Pass.Klicka för att utvidga...
Hur får man ett priority pass till extrakortet? Jag har inte fått det per automatik.i6niol skrev:För min partners extrakort så ingår Priority Pass utan avgift.För huvudkortet betalar vi 900 kr/år och för extrakortet 500 kr/år vilket jag upplever som prisvärt eftersom vi får med två Priortiy Pass.Klicka för att utvidga...
Vet du om man kan skaffa flera extrakort eller är det ett som gäller?i6niol skrev:För min partners extrakort så ingår Priority Pass utan avgift.För huvudkortet betalar vi 900 kr/år och för extrakortet 500 kr/år vilket jag upplever som prisvärt eftersom vi får med två Priortiy Pass.Klicka för att utvidga...
Vi har bara ett extrakort så jag vet tyvärr inte vad som gäller där.inka skrev:Vet du om man kan skaffa flera extrakort eller är det ett som gäller?Klicka för att utvidga...
Nilsone skrev:är det någon som vet om det skickas ut nytt prioritypass automatiskt när tiden på det gamla går utgäller handelsbanken platinumKlicka för att utvidga...