Handla på Amazon och tjäna 50 poäng per 100 kr (dock ej presentkort)

imartin skrev:Angånde hur man då bör göra: lättast är väl att kopiera länkerna till produkterna man vill ha i någon notis- eller texfil. Sedan besöker man varje URL i browser och lägger produkten in i varukorgen. Det borde nog fungera.Klicka för att utvidga...


Det är tyvärr också ett sätt att inte få några poäng, då URL:en innehåller massor av information som kan göra köpet ogiltigt.



@Delayed har redan kommit med "rätt svar". Kopiera artikelnumret (ASIN), och klistra in det i sökfönstret när man ska handla.
 
fcx skrev:Det är tyvärr också ett sätt att inte få några poäng, då URL:en innehåller massor av information som kan göra köpet ogiltigt.@Delayedhar redan kommit med "rätt svar". Kopiera artikelnumret (ASIN), och klistra in det i sökfönstret när man ska handla.Klicka för att utvidga...
Sant, nog bäst så.
 
Erbjudandet har nu uppdaterats och man får nu dessutom 10 nivåpoäng per 100 kr. Gäller fram till sista september.
 
Bra knep angående kundkorgen är att flytta alla produkter man vill ha till "Sparad till senare", gå sen in via EB-portalen och sen är det bara att gå igenom dom och lägga till i kundkorgen på nytt så slipper man skriva ner koder och spara länkar mm, alltså inte "Flytta till kundkorgen" utan klicka på produkten och köp samma igen.
 
mash skrev:Bra knep angående kundkorgenKlicka för att utvidga...
Super med detta och andra knep, och jag förstår intellektuellt varför de här problemen uppstår, men ärligt talat: det här är bara dumt. Man borde inte behöva vrida sig baklänges för att köpa en produkt utan att det blir tokfel. Amazon om någon borde förstå detta, och kunna lösa problemet. Hallå, Amazon-spindel-AI: agera på detta!
 
Jane Insane skrev:Super med detta och andra knep, och jag förstår intellektuellt varför de här problemen uppstår, men ärligt talat: det här är bara dumt. Man borde inte behöva vrida sig baklänges för att köpa en produkt utan att det blir tokfel. Amazon om någon borde förstå detta, och kunna lösa problemet. Hallå, Amazon-spindel-AI: agera på detta!Klicka för att utvidga...


Mer eller mindre praxis när det gäller eurobonuspartners, ibland får man poäng (grattis!), ibland inte (och lycka till att jaga rätt på poängen i efterhand). Iaf min erfarenhet när det gäller hyrbilar, kampanjer och nu senast amazon
 
Gjorde missen första gången att redan ha alla varor i kundkorgen och sedan öppna länken via SAS-onlineshoppen - så blev inga poäng då av förklarliga skäl eftersom jag inte läst hur man skulle göra. Igår handlade jag igen, men gjorde då precis som det stod och körde en helt clean webbläsare utan några add-ons, dock inget mail om att poängen skall registrerats (gått 24h). Står ju dock att "du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats", så kanske dörjer tills måndag? Är erfarenheten typ 3 dagar för bekräftelse?
 
Doctor-X skrev:Gjorde missen första gången att redan ha alla varor i kundkorgen och sedan öppna länken via SAS-onlineshoppen - så blev inga poäng då av förklarliga skäl eftersom jag inte läst hur man skulle göra. Igår handlade jag igen, men gjorde då precis som det stod och körde en helt clean webbläsare utan några add-ons, dock inget mail om att poängen skall registrerats (gått 24h). Står ju dock att "du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats", så kanske dörjer tills måndag? Är erfarenheten typ 3 dagar för bekräftelse?Klicka för att utvidga...
I samtliga mina fall så har jag fått mail när varorna skickats. Lite osäker på ifall det senast dröjde till följande vardag innan poängmailet kom då varorna skickades på en söndag. Vid ett tillfälle dröjde det tio dagar innan varan skickades och då dröjde poängmailet lika länge.
 
Back
Top