marbe166 skrev:Har du flugit med AF från Österrike någon gång?Klicka för att utvidga...
Samma här.agehall skrev:Jag har börjat få nyhetsbrev från Air France Österreich(!?) - är det fler som får detta? Och hur sjutton har de fått för sig att det är en bra idé att skicka dessa till mig?Klicka för att utvidga...
Yeah. Sure. Sweden. – Thats the capital of Oslo right?AABack2ARN skrev:De kanske har samlokaliserat Österrike och Schweiz - och eftersom Schweiz och Sverige är samma sak i de flestas ögon så blev det ganska naturligt att låta Sverige hanteras av samma organisationKlicka för att utvidga...
Christian R skrev:Yeah. Sure. Sweden. – Thats the capital of Oslo right?Klicka för att utvidga...
Scandinavia? That's Finland, Greenland, Svalbard and the north pole right?AABack2ARN skrev:Yepp, and Stockholm is the capital of ScandinaviaKlicka för att utvidga...
Johan Rebel skrev:Fick häromdagen följande e-mail. Det var inte ens till mig, utan till en kollega.Αγαπητή κα. XXXXXΣας ευχαριστούμε που επιλέξατε την KLM στην πρόσφατη πτήση σας KL0807 από Amsterdam, Schiphol Airport (AMS) για Manila, Ninoy Aquino International (MNL) την/στις 13 Ιανουαρίου 2015Σας προσκαλούμε να σχολιάσετε τη συγκεκριμένη πτήση. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιώνουμε συνεχώς τις ταξιδιωτικές σας εμπειρίες.Για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης απαιτούνται περίπου 10 λεπτά.Συμμετοχή στην έρευνα.Σας ευχαριστούμε για το χρόνο και τη βοήθειά σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι τα σχόλιά σας θα παραμείνουν ανώνυμα κι εμπιστευτικά.Με εκτίμηση,KLM Στοιχεία πελατών και TNS NIPOKlicka för att utvidga...