Million Miler
Medlem
Hotell: Hilton Munich Airport
Datum: 29 Februari 2024
Bokat: Twin Deluxe Room
Uppgradering: Twin Executive Room
Status: HHD
Datum: 29 Februari 2024
Bokat: Twin Deluxe Room
Uppgradering: Twin Executive Room
Glöm inte att rapportera om aktuell kvalitet på loungen (om du fortfarande fick behålla den när du blev uppgraderad till King Deluxe)Hotell: Hilton Slussen
Datum: 2 Mars 2024
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Deluxe View med bastu (efter önskemål)
Blev först uppgraderad till executive. Skickade ett vänligt mail innan och frågade om det fanns möjlighet med bastu vilket dom löste. Mycket bra service denna gång. Anlände tidigt vid 11 redan och de prioriterade städning. Fick även polkagrisar vid incheckningen som trogen besökare/diamant.
Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra.Glöm inte att rapportera om aktuell kvalitet på loungen (om du fortfarande fick behålla den när du blev uppgraderad till King Deluxe)
Tack för rapport! Har aldrig bott där än, men följer rapporteringen om loungen i annan tråd här.Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra.![]()
Det sköttes väldigt snyggt - även om rummet inte var klart fick vi en separat nyckel direkt vid 11.00 på loungen. På eftermiddagen fanns läsk, kaffe, frukt. På kvällen kikade jag mest på utbudet av alkohol och det var bra. Fanns bubbel, öl, vin, cider och sprit m.m för att blanda GT. Matmässigt såg jag det fanns någon soppa, bröd, ost. Goda snittar. Tog bara några snittar då vi hade separat matbokning på stan och gick fullt ut på GT och vin. Jag tyckte loungen på kvällen var bra.![]()