henrik l skrev:Boode på Royal Viking i natt. Bokat enkelrum och fick även ett litet sådant. Ingen uppgradering. Ska man inte som guld även få en välkomstgåva när man bor på Radison? Har hänt en gång av fyra möjliga i år.Klicka för att utvidga...
Marcus_R skrev:Härligt! Behövde du säga något, eller skedde det automagiskt?Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Boode på Royal Viking i natt. Bokat enkelrum och fick även ett litet sådant. Ingen uppgradering. Ska man inte som guld även få en välkomstgåva när man bor på Radison? Har hänt en gång av fyra möjliga i år.Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Royal Viking och Waterfront är roulette, jag blir nästan aldrig uppgraderad, men min kollega ligger på 75% hitrateKlicka för att utvidga...
rob74 skrev:Checkade ut från rum 316 i Göteborg tidigare idag...Hade fin utsikt mot Drottningtorget och det julklappsinpaketerade Hotell Post.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:RB Gautrain är bättre än RB Sandton imho. Akta dig för att stänga in dig på rummet med DnD-skylten ute i ett par dagar.. Jag testade det och efter 3 dagar kom en hel deligation med folk och knackade på. De var oroliga att jag hade dött..Klicka för att utvidga...