taxvalp skrev:Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.Klicka för att utvidga...
Vad menades med "standby" i det här fallet?
taxvalp skrev:Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt? Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Vad menades med "standby" i det här fallet?Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt?Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Tillägg: Kollade min bokning och erbjudandet finns kvar, liksom möjlighet att beställa skumpa till rummet och lite annat. Även det erbjudandet kallas "eStandby" likt ovan och man får tillbaka pengarna om man ej får det. Rumsuppgradering förstår jag - men vad är logiken bakom att ej kunna garantera skumpa och blommor på rummet om man förbeställer det? Är de oroliga för generalstrejk?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Om du pratar om 15-17/2 så har jag oxå bokat det. Jag har ju CCC så blir väldigt förvånad om du blir uppgraderad till något bättre än mig, men och andra sidan sidan brukar man bara få ett rum med utsikt mot tre kronor som uppgradering om man nu får någon...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jag vet inte om jag fixar det...Ska ni på Monks och träffa de andra på bc.se med, eller vad ska ni göra i Stockholm?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jag läste Radisson Royal Hotel i Dublin och vände när jag kom till 32:a våningen för hotellet i dublin har bara 3 våningar...Jag har mailat lite med Radisson Blu Resort, Malta St. Julians och de verkar inte vara särskilt glada på att ge några som helst uppgraderingsringar när jag ska dit 18-23/4... Har ju bokat 4-4-2 kampanjen samt en extranatt, dock råkade jag bara boka en person på den andra bokningen som var en extranatt och de vill då har € 9 för att ändra det trots att det är samma pris att boka två personer som en person.Är det verkligen så man behandlar en som har concierge status?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Kan man omvandla pluspoäng till miles/poäng hos något flygbolag?Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:På sistone har det gått som neda till mig...22JAN13 Radisson Blu Royal, standard > Business Class04FEB13 Radisson Blue Roayl, Business Class > Royal Suite12FEB13 Radisson Blu Royal, standard > Business SuiteKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Intressant att veta. Har en bokning i mars i standard. Kan man t.o.m. hoppas på Royal Suite eller bör vi boka Business Class för det?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Skrev igår ett mail om möjlighet till tidig check in idag på Royal Viking. Kom till hotellet strax efter kl. 09:00. Den utmärkt trevlige receptionisten tittade igenom vilka rum som var lediga och noterade att det endast fanns "tråkiga" standardrum tillgängliga (ett sådant som jag som vanligt bokat). Istället hade han reserverat ett "supertrevligt" och nyrenoverat, större rum till mig (=uppgradering) som jag kunde få i eftermiddag. Ganska lätt val imo. Royal Viking fortsätter att premiera CCG - mycket bra!Klicka för att utvidga...