magic skrev:Köpte några Rezidor-aktier, mailade Investor relations, fick svar att Guldkort är på väg, framme om 4-6 veckor.Klicka för att utvidga...
Det tog åtta dagar att få svar från Investorrelations@Rezidor.comOla Brandborn skrev:Själv har jag inte fått svar från Investor Relations-avdelningen.../OlaKlicka för att utvidga...
Statusmatcha mot Hilton Gold då som du kan fixa här på sidan. Det funkar kanon!bstark skrev:Har ett gäng aktier, fast i en KF. Antar att det inte duger.Klicka för att utvidga...
bstark skrev:Har ett gäng aktier, fast i en KF. Antar att det inte duger.Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Hah. Häromdagen kom två identiska Club Carlson Gold kort i brevlådan samma dag. De kunde väl i alla fall haft olika utgångsdatum...Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:Nu återstår att se hur Club Carlson fungerar i praktiken dvs. ramlar det in extra poäng för enon-linebokning, fungerar tripple-points etc.Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:Jag fick mitt Club Carlson Gold i brevlådan idag, ganska precis fyra veckorefter att jag fått välkomstmailet från statusmatchningen. Nu återstår att sehur Club Carlson fungerar i praktiken dvs. ramlar det in extra poäng för enon-linebokning, fungerar tripple-points etc.Klicka för att utvidga...