jumbooze skrev:Överföringen visar sweep på amex men inga poäng på sas-sidan ännu... Hur ser det ut för er?Klicka för att utvidga...
Mina kom in som de skulle. Hade sweep den 14 september, poäng på kontot någon dag eller två efter.
jumbooze skrev:Överföringen visar sweep på amex men inga poäng på sas-sidan ännu... Hur ser det ut för er?Klicka för att utvidga...
Samma for som @pswe och @Flood , mina poäng dök upp den 14e.pswe skrev:Fick in poäng den 14e.Klicka för att utvidga...
Det var mina också. Förväntade mig runt 20k men fick 9k. Hm... Är det Coop som administrerar även EB-poäng? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngJakob Österberg skrev:15/09/2015 EuroBonus Autosweep, men inga poäng på SAS-kontot ännu. Dessutom var autosweepet på lite drygt hälften av alla intjänade poäng sedan förra månaden, skumt...Klicka för att utvidga...
Samma här men jag har fortfarande röra i mina poäng med dubbla av varje (förutom amex) mm... nåja spelar roll...jumbooze skrev:Poängen finns idag på kontot med gårdagens datum...Klicka för att utvidga...