+1 funkade även för migHafermann skrev:Poäng in idag för hyra förra helgen.Klicka för att utvidga...
+1 funkade även för migHafermann skrev:Poäng in idag för hyra förra helgen.Klicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:Gäller det 4 dagar så borde det i ditt fall vara lugnt.Kolla bara att det är minst 3 dagar, rätt bilklass (C), ring sedan och ge dom bokningsnummret så borde det lösa sig.Klicka för att utvidga...
Migato skrev:Vilket telefonnummer ska jag ringa? Har ännu inte fått återkoppling på mail, gått 11 dagar nu.Klicka för att utvidga...
Nej, kommer nog på Måndag lunch.hedgehog skrev:Någon som fick poäng igår, 7 december, för hyra föregående helg, 30/11-3/12??Klicka för att utvidga...
Idag har mina poäng för den helgen kommit!Canadien skrev:Nej, kommer nog på Måndag lunch.Klicka för att utvidga...
Samma här, för hyra 28/11-2/12.Samosaguas skrev:Idag har mina poäng för den helgen kommit!Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Idag har mina poäng för den helgen kommit!Klicka för att utvidga...
Väck inte björnen...Link skrev:Samma här, dessutom 7000 poäng istället för förväntade 6500. Skönt när det blir fel på rött sätt iblandKlicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:En ny grej som AVIS har börjat med, är att helt enkelt strunta i 3 av 4 av mina senaste bokningar.Fler som råkat ut för det?Detta företag är det sista som jag kommer att anlita i framtiden oavsett "status"...Klicka för att utvidga...
Har du provat kontakta kontoret i fråga?Mr Planning skrev:Man har har helt enkelt inte gjort som tidigare, checkat in/ut bilen och jag har fått poängen.Nu sker ingen avbokning, ingen kontakt (dom har mitt nummer/mail) inget händer gällande reservation på kortet.Klicka för att utvidga...