jonaspettersson
New member
Det kan passa in rätt bra med tanke på tidpunkten.
Senator skrev:Kailua är min favorit. Där bor min vän...Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Kailua är även mitt favoritställe. Jag har bara hyrt villa där när barnen varit med och det har varit toppen. Stranden är outstanding där.Finns det även något bra hotell i Kailua?Klicka för att utvidga...
henkedio skrev:Vilken kul tråd, som jag helt och hållet missat.MauiRoad to Hana - Vacker natur, stanna vid sacred pools och vandra upp genom bambuskog till det höga vattenfallet. Kör inte samma väg tillbaka, trots att biluthyraren säger att vägen är dålig så är den klart körbar. Stanna på vingården i Ulupalakua, Surfing Goat Dairy och någon Farmers market.Soluppgång Haleakela - Otroligt vacker soluppgång där inget ljus stör runtomkring, klä på er ordentligt bara.Båtutflykt med snorkling - Se Lanai från båten och snorkla med sköldpaddor, rekommenderarCaptain StevesBig Beach - Grym strand söder om Wailea, går ni över kullen till Little Beach så får ni se mycket naket.Maui Brewery - Kul microbryggeri som har restaurang norr om LahainaHar säkert glömt något men jag fyller väl på när jag kommer på något.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Funderar på att även ta med Maui nästa gång, har du något bra boende som du kan rekommendera där?Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Funderar på att även ta med Maui nästa gång, har du något bra boende som du kan rekommendera där?Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Vilken beach är detta?Klicka för att utvidga...
Bamsefar skrev:Detta är en av de beacher som ligger vid Wailea på Maui - just detta är framförFour SeasonsochGrand Wailea. Min favoritplats på Maui, helt klart.Visa bifogad bild 24035Klicka för att utvidga...