D_B skrev:Vi ska åka till Honolulu över mellan dagarna / NyårKommer bo på WikikiVi har lite grejer inbokat:-Vandring Diamond Head-North Shore-Pearl Harbor-Laniakea Beach- turtles-Luau / strand fest på NyårsaftonNågot mer som är ett "måste"? Vi har totalt 6 dagar där.Tack för era tips!Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Den får gärna gå ner lite till. Hotellpriserna i februari är hysteriska och dollarkursen gör det hela etter värre. Men det är fortfarande ett fantastiskt resmålKlicka för att utvidga...
De hade varit något. Var en sväng i Miami o Aruba då, synd man inte förstod bättre o anade en riktigt kass valuta framåt. Hade man definitivt shoppat på ännu mer //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.pngAABack2ARN skrev:@Bamsefar: Passa även på att drömma dig tillbaka till en dollarkurs som var cirka 6:50Klicka för att utvidga...
Grattis! Rapportera gärna här.D_B skrev:Fick detta idag! Fru och barnen kommer freak out. Kommer håller det hemligt tills boarding. Vilken surprise för familjen och bra start på semester!Visa bifogad bild 102115Klicka för att utvidga...
Ledsen att göra dig uppmärksam på att du kommer att behöva byta flygplats då ANA börjar trafikera Haneda från Stockholm så planera in gott om tid.Alf skrev:Nu tycker jag att det börjar skrivas alldeles för mycket trevliga saker om HawaiiDessutom var det flera år sedan jag var där sist. Jag brukar inte bli direkt avundsjuk på medlemmars resmål, men på de som åker till Hawaii blir jag avis. Jag tycker fortfarande denna ö-grupp är bäst, trots det ät USA.Jobbar nu stenhårt på en höstresa med ANA via Japan men det är svårt med platser. Tänkte börja boka upp NRT-HNL och sedan hoppas att det kommer platser på nya linjen ARN-NRT.Klicka för att utvidga...
Vilken sida söker du på och vad för felmeddelande får du?Skogi skrev:Får även felmeddelande när jag försöker att hitta tillgänglighet på award från New York. Det går super från LA men det är just från New York som strular.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Vilken sida söker du på och vad för felmeddelande får du?Klicka för att utvidga...
Jag får också felmeddelande när jag går in via din länk. Byter jag ut stadskoden NYC mot EWR, JFK och LGA (en sökning/avreseflygplats) så går det bättre. Tillgängligheten var inte så god just de dagarna dockSkogi skrev:Star Alliance Award | SAS. Får upp meddelandet: "Ett fel inträffade tyvärr när vi behandlade din begäran. Ring oss så att vi kan försöka hjälpa dig."Platser skall finnas enligt United's sökmotor!Klicka för att utvidga...
Priserna över jul och nyår är inte att leka med, och det har inte ändrats trots rådande läge nu då de flesta nog tror att det är "över" till jul.Zeke__varg skrev:Några tips på boendeupplägg för jul/nyår? Ca 3-4v. 2 vuxna 2 barn. Var tittar man förutom i denna tråd? Några siter/hotell som kör bra priser nu i dessa tider?Klicka för att utvidga...
Zeke__varg skrev:Några tips på boendeupplägg för jul/nyår? Ca 3-4v. 2 vuxna 2 barn. Var tittar man förutom i denna tråd? Några siter/hotell som kör bra priser nu i dessa tider?Klicka för att utvidga...