Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Kan vi sluta konvertera "Q R-kod" till Qatar Airways-kod? Ser så korkat ut. Verkar ha förblivet att problem även efter flytt.Tänkte det var värt ett inlägg nu när folk faktiskt aktivt läser denna tråd.Klicka för att utvidga...
Det är någon inställning som gjordes för typ 10 år sedan att vissa förkortningar ändras till annat. Det kommer inte ändras per automatik för att forumet ligger under com istället för se.

palmen skrev:Det är någon inställning som gjordes för typ 10 år sedan att vissa förkortningar ändras till annat. Det kommer inte ändras per automatik för att forumet ligger under com istället för se.Klicka för att utvidga...
10 år sen är att ta i.

Nej, kommer inte ändras per automatik men nu har vi ju utvecklarnas attention (genom admin) för första gången på många år.

Värt att fixa den och alla andra liknande fall där förkortningar ändras till något annat. Sjukt att den funktionaliteten ens produktionssattes utan en vettig konsekvensanalys.

bnr skrev:10 år sen är att ta i.Nej, kommer inte ändras per automatik men nu har vi ju utvecklarnas attention (genom admin) för första gången påmångaår.Värt att fixa den och alla andra liknande fall där förkortningar ändras till något annat. Sjukt att den funktionaliteten ens produktionssattes utan en vettig konsekvensanalys.Klicka för att utvidga...
Den kom på grundarnas tid så min gissning är 2012/2013 någon gång, så nog är det 10 år sedan.

Det är i alla fall inget som implementerats av nuvarande ägare.

Jag kan fortfarande inte komma åt forumet via desktop? Använder Chrome med Windows.

Businessclass.com funkar fint men när jag sedan väljer 'forum' så landar jag på något som ser ut som en 'ms-dos' sida.

Tostarp skrev:Jag kan fortfarande inte komma åt forumet via desktop? Använder Chrome med Windows.Businessclass.com funkar fint men när jag sedan väljer 'forum' så landar jag på något som ser ut som en 'ms-dos' sida.Klicka för att utvidga...
Det ser ut som att du inte har lyckats ladda sidans CSS-fil (som innehåller all formatering). Prova att göra en Ctrl+R i Chrome för att ladda om sidan utan cache

Jag kan logga in men inte svara på/skapa nya trådar eller skicka DM i Firefox, förefaller fungera bättre i Chrome. Jag kan "like:a" men det kräver en inloggning och en extra knapptryckning för "like this post" varje gång.

Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?

hendberg skrev:Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?Klicka för att utvidga...
Jag kan väl tycka att din felrapport även har vissa kvalitetsbrister...

Varför måste du byta lösen, beskriv händelseförloppet. Vad får du för felmeddelande, kanske en skärmdump. Vad kör du på för hårdvara? Dator, telefon, platta... Operativsystem? Webläsare eller Tapatalk? Versioner på dessa?

Back