Tjaeng skrev:Få se nu om jag förstått det rätt; folk härinne har alltså fått kortet utskickat till sig utan att ha bott på Hilton efter det att de reggat sig/matchat upp sig?Klicka för att utvidga...
Har också gjort det, men ännu inte fått det. Har du bott på Hilton någonsin med ditt medlemskap och/eller efter att du blev guld?Homer skrev:inte automatiskt, jag antar att att alla som fått kortet har beställt det?Klicka för att utvidga...
kristofergustafsson skrev:Har också gjort det, men ännu inte fått det. Har du bott på Hilton någonsin med ditt medlemskap och/eller efter att du blev guld?Klicka för att utvidga...
Kortet kom igår!Bringman skrev:Hade byggt upp förhoppningar om att det skulle ligga ett kort och vänta på mig i brevlådan. Tyvärr var det tomtKlicka för att utvidga...
doc skrev:Jag bryr mig inte om vilket material kortet är gjort i. Väldigt nöjd med mitt guldmedlemsskap. Tycker det är förmånerna som är det viktiga. Jag blev uppgraderad till en svit som guldmedlem, vilket passade väldigt bra under vår smekmånad på Bali. Gratis tvätt och kemtvätt, gratis drinkar, kanapéer med mera...Klicka för att utvidga...
zepper skrev:Detta verkar ju vara fixat nu. 16 siffror krävs.Klicka för att utvidga...