Gus skrev:Jag själv har haft mycket nytta av kortet, främst till gratis frukost, nästan aldrig blivit uppgraderad.Klicka för att utvidga...
Får man fråga på vilka hotell du bruka stanna, som inte har gett dig uppgradering?
Gus skrev:Jag själv har haft mycket nytta av kortet, främst till gratis frukost, nästan aldrig blivit uppgraderad.Klicka för att utvidga...
Cornelius skrev:Får man fråga på vilka hotell du bruka stanna, som inte har gett dig uppgradering?Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Doubletree Ronald Reagan National Airport, Hilton St Louis Airport och Hilton St Louis blev vi inte uppgraderade, fanns inget annat rum sa de vid alla tillfällen. Blev uppgraderad till ett familjerum i Double Tree San Diego i alla fall. Ska om några veckor bo på Double tree i Amsterdam, hoppas på uppgradering då! Någon som har tips för att lyckas bli uppgraderad? Jag bokar alltid via hotels.seKlicka för att utvidga...
Cornelius skrev:Om du bokar från tredjepart, som hotels.se, gäller dock din status inte och uppgradering måste du nog då se långt efter. Boka istället direkt från Hilton, om du inte hittar väldigt mycket billigare annanstans.Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Inte?Jag har i alla fall alltid fått gratis frukost och internet. Och som sagt i tillägg till detta blivit uppgraderad i San Diego. Alltid bokat via hotels.se. Enda skillnaden att boka via hotels.se och hilton.com som jag vet om är att man inte får bonuspoängen på sitt Hilton-konto vid bokning på hotels.se.Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Nu i helgen blev jag uppgraderad till Deluxe rum med gratis minibar på Doubletree Amsterdam Centralstation!Lyckan var total när jag såg att kylen var full med Heineken!Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Standardförförande för Guld/Diamond och de fyller på varje dag =)Klicka för att utvidga...
Loungen låg innanför baren och man fick gå genom baren för att komma dit. En stor glasdörr med passerlås för hotellnyckel gav gästerna access, båda gångerna jag var där var den obemannad. Borden och sofforna utanför loungen kändes lite malplacerade med tanke på att loungen var stängd åt uteserveringen, dessa tillhörde baren vilket förklarar den något märkliga placeringen av loungen.agehall skrev:Intressant. När jag var där för ett antal månader sedan så hade de ingen lounge, utan jag fick fri minibar istället. Dock blev det jobb nästan hela natten, så det blev inte mycket minibaranvändande.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:While researching your account, I have discovered that your account was registered for the Visa Infinite Asia Pacific Instant Gold offer that, unfortunately, residents of Sweden are not eligible for. I am required to forward this information to the appropriate department so it is possible that your account will be downgraded to your applicable status of Blue. I do regret if this causes you any inconvenience. However, all hotels will be able to view your tier status in their system.Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Du e inte ensam att få detta mail, gjorde samma dummhet och nu e man BLUE!!!Nåja, lätt fånget lätt förgånget...Varningens ord till alla, ring till supporten om ni har frågor (uppge ej namn) men maila ALDRIG!!!!Klicka för att utvidga...