Jane Insane skrev:går man till tunnelbanan får man gå närmare 15 minuterKlicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:du har nog bara 5min till ingången till tunnelbanan.Klicka för att utvidga...
Jane Insane skrev:15 min var kanske en liten överdrift, jag kan kompromissa och säga 10 min. Men jag har korta ben och mycket påsar att bära (reste som sagt med frun ;-))Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Tack för all information, har en bokning längre fram där Conrad har ett lägre pris ca 2500 SEK per natt mot ca 2700 SEK på Garden InHar bott två gånger tidigare på Conrad Hong Kong och har varit mycket nöjd, har fått VIP service tack vare att jag har rest med@Tommyoch@IPC_Mataverisom är stamgäster på hotellet.Klicka för att utvidga...
Har kollat på några slumpmässiga datum och Garden In ligger ca 500 till 1000 HKD billigare än Conrad per natt, vid ett tillfälle är Garden In dyrare och vid har varit utsålt vid ett datum jag kollade.maba skrev:Under den perioden vi ska åka så kostar en natt på HGI 1040 HKD medan Conrad tar 2700 HKD, så det blir en markant skillnad vid tre nätters bokning. Vi känner att vi kan använda de pengarna till något annat trevligtKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Fast lounge är sällan värt 1700kr/natt... För sådana pengar kan man köpa mer och bättre prylar än vad som erbjuds i loungen.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Jag ska försöka "recensera" HGI lite kort om en månad om jag kommer ihåg att göra det. Bor alltid på Conrad, men för stayen nästa månad kan jag inte motivera kostnaden.@Tontonmenar att HGI är rätt ok så jag litar på honom. ;-)Klicka för att utvidga...