Moco skrev:Glömmer aldrig bort denDäremot är den nästan alltid den dyraste, förutom kanske Park Lane. Denna vecka kostade ett standardrum £650.Klicka för att utvidga...
Undrar varfor....kanske beror pa laget!
Moco skrev:Glömmer aldrig bort denDäremot är den nästan alltid den dyraste, förutom kanske Park Lane. Denna vecka kostade ett standardrum £650.Klicka för att utvidga...
Precis, det hotellet kanske är det som har störst svängningar i priserna. Helgpriserna brukar faktiskt vara riktigt bra...flying skrev:Undrar varfor....kanske beror pa laget!Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Nu till detta dilemma, hotel i London... har aldrig bott på ett bra hotell i London.Vad ska jag välja av dessa Hilton: Conrad, Park Lane, Waldorf eller Bank SideKravet är en vettig Exc lounge och rent och någorlunda fräscht (vilket verakr vara svårt för hotel i UK)Eller ska jag ge upp och göra som senast jag hade mycket tjänsteresor till London (10-15 år sen) och bo på något av de "mysiga" 1-stjärniga hotells eller hostels på bakgatorna runt Paddinton... de flesta hade inte privat badrum. På det enda jag provade som hade det, Lords Hotel.... satt det en skylt som informerade att man bör tillämpa "intermidiate flushing" eller nått åt det hållet för att undvika stopp i toaletten...Några tips?Klicka för att utvidga...
Bonden skrev:Bodde på Conrad för en månad sen.+ Fräscht+ Bra Exec lounge+ Centralt- Pris- Frukosten kunde varit bättreKlicka för att utvidga...
Gör det och återkom.agehall skrev:Jag har iofs inte testat ConradKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Gör det och återkom.Klicka för att utvidga...
Hur ser det ut med uppgraderingsmöjligheterna om man är HHG ?sembl skrev:Röstar på Bankside alla dagar i veckan. Grymt trevlig bar, superb exec lounge och frukost. Varm pool i källaren etc etc etc. Läget är också helt ok.Klicka för att utvidga...
Andreas.Net skrev:Hur ser det ut med uppgraderingsmöjligheterna om man är HHG ?Klicka för att utvidga...
Vinterrea just nu, riktigt bra priser.agehall skrev:Det står på min att-göra-lista. Tyvärr är det alltid så dyrt när jag är i London... :/Klicka för att utvidga...
Det här tycker jag är bra priser. Prisexempel för två, lördag-måndag i februari.JohanA skrev:Vad är bra pris i London? Svårt att finna flexibel rate på ett centralt hotell tillhörande Hilton Group under 300 pund.Klicka för att utvidga...
Noll flexibilitet givetvis, det är vinterrean. Däremot inkl moms och skatter.AABack2ARN skrev:Är det flexibla rates inklusive moms?Klicka för att utvidga...