jerixon skrev:Har även jag uppmärksammat detta, men flera har använt den efter ändring utan problem vad jag kunde läsa mig till i en annan tråd.Klicka för att utvidga...
Roger J skrev:har bara bott på Hilton Diagonal. Antar att du menar det vid stadion? Men om det är Diagonal så tycker jag läget är lite off. Bra service och upgrades dock med fräscht poolområde, men det är ju bara intressant i rätt säsong så att säga.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jo, men nu finns det en risk att man åker dit. Det gjorde det inte tidigare.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Har du aldrig funderat på att gå med i Motormännen..?Klicka för att utvidga...
Japp! Dock funkar det inte att göra det online utan man får ringa. Men det är inga som helst problem att boka om man ringer.Xilan skrev:Medlemskap i Motormännen ger en rätt att boka AAA-rate. Korrekt?Klicka för att utvidga...
Jag har haft lite issues med MM när jag bokat AAA-rate i Asien, vet ej om det berodde på dagsformen på personalen eller om det är något som händer... Jag hade mitt MM kort med mig men det gick inte hela vägen fick till slut igenom det med General Manager.Xilan skrev:Medlemskap i Motormännen ger en rätt att boka AAA-rate. Korrekt?Klicka för att utvidga...
Det är säkert min vanlig "tur" som är frammeagehall skrev:Jasså? Jag har aldrig ens fått visa kortet.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Japp! Dock funkar det inte att göra det online utan man får ringa. Men det är inga som helst problem att boka om man ringer.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag har under de sista 18 månaderna inte kunnat boka online. Nu var det ett tag sedan jag sist bokade något, men jag skulle bli förvånad ifall de fixat problemet.Klicka för att utvidga...