J
Jonas C
Guest
jumbooze skrev:Bonus för deras nya partner Miles and Smiles / Turkishhttps://www.rocketmiles.com/milesandsmiles-3k-bonusKlicka för att utvidga...
Detta gillas!
jumbooze skrev:Bonus för deras nya partner Miles and Smiles / Turkishhttps://www.rocketmiles.com/milesandsmiles-3k-bonusKlicka för att utvidga...
Ingen garanti, men jag har iaf fått statusuppgradering till suite.Henrik_B skrev:Att dubbeldippa vid RM-bokningar går ju alldeles utmärkt vid betalning med flygbolagskreditkort. Men - kan man trippeldippa också? Så att man får ut hotellpoäng från bokad kedja också? RM är lite otydliga där.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Att dubbeldippa vid RM-bokningar går ju alldeles utmärkt vid betalning med flygbolagskreditkort. Men - kan man trippeldippa också? Så att man får ut hotellpoäng från bokad kedja också? RM är lite otydliga där.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Jag valde att boka Sofitel med RM istället för Accor-appen. Att få välkomstdrinkar, kalla handdukar och annan "lull-lull" får man bara man visar medlemskortet. Men det jag vill ha är poängen hos Accor. Jag tror mig ha läst någonstans att man måste boka genom Accor direkt för att få poäng hos dem. Any clues?Klicka för att utvidga...
Stays booked at the eligible rates via the Accor distribution channels (Accor internet sites, Accor reservations centre, hotels)and traditional travel agencies using a GDS connected automatically to the Accor reservation centre, will enable a Member to accumulate Points.Stays booked via a reseller, a tour operator or an online third party travel agent (such as Expedia.com, Booking.com, etc.) will NOT enable a Member to accumulate PointsKlicka för att utvidga...
RocketMiles skrev:Earn 1,000 - 5,000 US Airways Dividend Miles per night!Plus, for a limited time, earn an additional 3,000 bonus miles on your first booking.Qualifying Activity:To be eligible, the hotel reservation MUST BE BOOKED USING THIS PROMOTIONAL LINK (www.rocketmiles.com/dividend-miles-storefront) by 11:59PM CT on 1 August 2014.Strictly limited to first time customers of Rocketmiles.Limit one per customer. Limit one per stay. Promotional offer can not be combined with any other bonuses or offers.Rocketmiles reserves the right to retract a bonus at any time if it detects fraud, stacking of bonuses, technical errors, cancel/rebooking activity (defined by identical search criteria), or any deceptive behavior attempted to circumvent the limits expressed above, including multiple accounts.Rocketmiles reserves the right to change the terms of a promotion, or end a promotion, at any time.Rewards that can not be posted due to incorrect or incomplete information may become ineligible after 12 months of attempts with no customer response.Seewww.rocketmiles.com/termsfor full terms, or call Rocketmiles concierges at 1-855-355-7625 with questions of eligibility or for any other assistance.Klicka för att utvidga...
Earn 5,000 Miles Per Night at Affinia ManhattanBook Now For June Stays.Have a trip to New York coming up? For 3 days only, earn 5,000 miles per night in June at the energetic Affinia Manhattan. Inventory is limited.Simply click on the link below, make a booking at Affinia Manhattan beforeMay 31st and stay before June 30, 2014.Book Hotels. Earn Miles. Vacation Faster.Klicka för att utvidga...
Fast det blir över 400 USD per natt. 5 nätter blir över 2.000 USD.kexxcream skrev:25 000 USDM miles för 5 nätter enligt följande promotion: 3 days only: 5,000 Miles Per Night at Affinia Manhattan in JuneKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Fast det blir över 400 USD per natt. 5 nätter blir över 2.000 USD.Om du hittar något ställe för 200 USD per natt kan du spara 1.000 USD och då har du råd att köpa mer än 50.000 USDM miles (25.000 + 25.000 miles) vid 100% bonus miles kampanj.Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Sund matematik men det får man väga mot kvalitén och läget på hotellet som man får $200.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Nackdelarna är (precis som Dr. Miles och andra inklusive undertecknad påpekat flera ggr) att det ofta är en bättre affär att boka på andra sätt och sedan köpa poäng. Men ändå, jag tror många är bekväma av sig och bokar via RM ändå. RM är oerhört skickliga och har snabbt byggt upp ett mycket starkt varumärke bland poängjägare som numera är lojala stammisar. Många gånger låter man emotionerna styra över logiken och RM har uppenbarligen lyckats med detta.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Efter att ha använt mig av RM i ett par månader nu har jag insett både för- och nackdelarna.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Stora "fördelarna" är så klart om firman eller någon annan betalar ditt boende.Det står ingenting på kvittot om extra miles du tjänar genom RocketMiles så du får extra 25.000 miles för 5 nätter på Affinia Manhattan. Om någon annan som betalar är det en bra deal..Klicka för att utvidga...