Det bör vara Köpenhamn, Amsterdam och IstanbulImpendill skrev:Vet någon om det går att hitta award med SQ i C från europa?Och i så fall från vilken stad?Klicka för att utvidga...
Det bör vara Köpenhamn, Amsterdam och IstanbulImpendill skrev:Vet någon om det går att hitta award med SQ i C från europa?Och i så fall från vilken stad?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Singapore Airlines flygningar med Boeing 777-200ER bör man kunna hitta tillgänglighet på ANA Mileage Club, Air Canada Aeroplan, Avianca/TACA LifeMiles webbsidor.Klicka för att utvidga...
Tidigare stod på SAS EuroBonus webbsida att man inte fick boka Business class award och First class award på Singapore Airlines Airbus A380 och Boeing 777-300ER (Airbus A340-500 finns ändå inte kvar).Impendill skrev:Jag letar med ANA och hittar ingenting från Europa till Singapore med SQ.Gäller det enbart på B777-200er med EB-poäng?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:SQ A380 från Zürich har relativt god tillgänglighet i Business.Det kan man i så fall söka på Lifemiles hemsida.Klicka för att utvidga...
Skyraider skrev:Brukar var lättare att hitta F-awards till SYD. Så man kan flyga dit och sedan ta en separat biljett till NZ.Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Vilka bolag bör man undvika i C från Europa-Asien-Australien om man kan?Vilka bör man försöka hitta biljetter med?Får man åka åt andra hållet? Dvs Västerut istället.Klicka för att utvidga...
Varför får man inte boka United till Australien?fcx skrev:Ja, du får åka exempelvis Got-Cph-Sfo-Akl. Problemet är dock att platstillgången över Stilla havet brukar vara riktigt usel (man får inte boka United till Australien med Eurobonus).Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Varför får man inte boka United till Australien?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Varför får man inte boka United till Australien?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag skulle tippa på att SAS ser det som backtracking (eller iaf inte närmaste vägen) att flyga EU-USA-AU istället för EU-ASIEN-AU. Men det är bara en gissning.Klicka för att utvidga...
Hmm jag misstänker att det är ett skrivfel då de förmodligen bör syfta på mellan Sydney och Melbourne där United inte har rättigheter att sälja biljetter. Känns ju väldigt konstigt annars, men definitivt något som man bör gå till botten med.fcx skrev:Jag vet inte, men det står så i reglerna.EuroBonus partners - United - SASKlicka för att utvidga...
agehall skrev:@Jonas C- Det skulle det kunna vara! Det låter som en ännu mer trolig förklaring.Klicka för att utvidga...
Jag vill inte vara en party pooper, men att hitta LH F till Singapore är väldigt svårt. Jag har sökt den sträckan några gånger för 1 person i F och aldrig sett en enda plats.Impendill skrev:Har letat efter just HKG-AKL med air New Zeeland. Inte hittat något..Tänkte att man kanske kunde försöka hitta LH i first till Singapore och sedan vidare med SQ till Brisbane i businessKlicka för att utvidga...