A
Andrew
Guest
Hur många dagar före avgång släpper SQ awards till Eurobonus? Vill minnas att det är mer än T-330...
Ca 355. Kika på sas egna verktyg för star alliance awards så ser du.Andrew skrev:Hur många dagar före avgång släpper SQ awards till Eurobonus? Vill minnas att det är mer än T-330...Klicka för att utvidga...
Malm skrev:Någon som vet ifall det är möjligt att boka award med Singapore airlines just nu? På SAS-star alliance sida står det följande:Visa bifogad bild 125947Försökte fråga SAS men deras kundtjänst om hur möjligheten såg ut med de blev nog bara mer och mer förvirrad av migKlicka för att utvidga...
Nej, Singapore Airlines är inte tillgängligt i Business och First ännu.Matore skrev:Har vi någon rapport om att nån lyckats boka Business eller first på sistone?Klicka för att utvidga...
Matore skrev:Har vi någon rapport om att nån lyckats boka Business eller first på sistone?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Nej, Singapore Airlines är inte tillgängligt i Business och First ännu.Klicka för att utvidga...
Jodå…Ekonomi har jag bokatArv skrev:Hur är det med ekonomi då, någon som lyckats boka?Klicka för att utvidga...
Det har väl gått att boka ekonomi inom Asien, men inte till Europa?MLG55 skrev:Jodå…Ekonomi har jag bokatVisa bifogad bild 126932Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:SAS har enligt uppgift slutat med SQ helt och hållet på grund av kostnadsskäl.Klicka för att utvidga...
Får vi hoppas allt vänder senare i framtiden med det ekonomiska läget. NU behöver dom bara överleva och då får man leva med detta, tråkigt visst men vad skall vi göra? Vara sur och säga "Kommer inte flyga SAS alls framöver".... För det kommer ju hjälpa dem mer?Jonas C skrev:SAS har enligt uppgift slutat med SQ helt och hållet på grund av kostnadsskäl.Klicka för att utvidga...
När bokade du?MLG55 skrev:Jodå…Ekonomi har jag bokatVisa bifogad bild 126932Klicka för att utvidga...
pljung skrev:När bokade du?Klicka för att utvidga...
Spännande, jag flyger 27/3 till SYD, vore ju trist om de sänker intjäningen..Jonas C skrev:Någon som vet om detta påverkar intjäning av poäng på SQ-flygningar? Väntar fortfarande på poängen för mina två flygningar i tisdags som ännu inte har krediterats till mitt EB-konto.Klicka för att utvidga...
Jag fick också höra detta när jag pratade med SAS angående en bonusresa men tänkte inte så mycket på det eftersom jag trodde att agenten inte hade så bra koll. Kanske stämmer då.Jonas C skrev:SAS har enligt uppgift slutat med SQ helt och hållet på grund av kostnadsskäl.Klicka för att utvidga...
Jag fick aldrig poäng automatiskt när jag flög med dem i slutet av december, fick efterregistrera och det gick utan problem.Jonas C skrev:Någon som vet om detta påverkar intjäning av poäng på SQ-flygningar? Väntar fortfarande på poängen för mina två flygningar i tisdags som ännu inte har krediterats till mitt EB-konto.Klicka för att utvidga...