Vi har alla varit unga och omedvetna en gång i tiden...Agö skrev:Idag skulle jag inte överväga ekonomibiljett till SydamerikaKlicka för att utvidga...
Air France ekonomi CPH-CDG-EZE / GIG-CDG-CPH. Smärtsamt. Men en riktigt skön resa med många fina minnen.Bryant skrev:Hur blev bokningen?Klicka för att utvidga...
Det här var ju på den tiden du allt som oftast hälsade från inrikesloungen på OUA.agehall skrev:Vi har alla varit unga och omedvetna en gång i tiden...Klicka för att utvidga...
Samma för mig.rvarttinen skrev:Blev medlem efter en artikel i Dagens Industri."Resan" med BusinessClass.se har varit, och är fortfarande, mycket lärorik! Dessutom fått lära känna flera av er trevliga och roliga personer här på forumet!Klicka för att utvidga...
Lite OT men vem kan reta sig på dig???011430121 skrev:Samma för mig.En undran, hur mycket i pengar har det kostat och hur många timmar som har spenderas här på BC. Det jag vet att jag har fått massor av erfarenhet av att resa bättre till lägre kostnad.Det som inte går att värdera i pengar är bekantskapen med massor av nya "sköna" människor, ja till och med nya vänner har man fått via BC.Det finns även personer här som retar sig på en, men det skiter jag i!Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Lite OT men vem kan reta sig på dig???Klicka för att utvidga...
Absolut!palmen skrev:Är oerhört tacksam för forumet och framförallt alla nya vänner jag träffat. Flera jag träffat genom forumet umgås jag nu med privat, det är itne ofta man får nya vänner efter 30 men detat forum har bidragit till att vänskapskretsen har mer än fördubblats.Klicka för att utvidga...