Hej och välkommen hit. Du ska kunna se dina vouchers om du loggar in på SAS eller i appen. Du får oftast ett brev hemskickat också från Amex.Hejsan Kära experter. har haft mitt sas amex ngt år nu och är upp i 100 000+ poäng . men jag kan inte hitta om jag har en voucher?. står det tydligt någonstans eller hur bär man sig åt?. Tacksam för all hjälp, Mvh Martin
Tack LPCHej och välkommen hit. Du ska kunna se dina vouchers om du loggar in på SAS eller i appen. Du får oftast ett brev hemskickat också från Amex.
Kan lägga till att det enklaste (för mig) är att inloggad på webben gå till följande sida och göra valfri sökning:Hejsan Kära experter. har haft mitt sas amex ngt år nu och är upp i 100 000+ poäng . men jag kan inte hitta om jag har en voucher?. står det tydligt någonstans eller hur bär man sig åt?. Tacksam för all hjälp, Mvh Martin
Nuförtiden är det superenkelt i appen.Kan lägga till att det enklaste (för mig) är att inloggad på webben gå till följande sida och göra valfri sökning:
![]()
Upptäck världen med EuroBonus
SAS EuroBonus ger dig mer av världen. Och ju mer du flyger, desto fler förmåner får du. Bli medlem i EuroBonus kostnadsfritt »www.sas.se
I resultatet ser du då längst upp:
Visa bifogad bild 145338