A angela-n New member Jul 5, 2021 #21 Allt kommer att falla på plats om ett år. Oavsett hur oroliga kommissionerna är just nu kommer det bara att bli en lättnad i slutändan Förlåt min hårda bedömning...
Allt kommer att falla på plats om ett år. Oavsett hur oroliga kommissionerna är just nu kommer det bara att bli en lättnad i slutändan Förlåt min hårda bedömning...
0 011430121 New member Jul 26, 2021 #22 IAG vill ha mer tid att förklara för EU varför man vill förvärva Air Europa Källa CHECK-IN.dk Undersøgelse af køb af flyselskab forlænges - CHECK-IN.dk
IAG vill ha mer tid att förklara för EU varför man vill förvärva Air Europa Källa CHECK-IN.dk Undersøgelse af køb af flyselskab forlænges - CHECK-IN.dk
H Homer Guest Oct 6, 2021 #23 But in a theoretical exercise in which everything went smoothly in Brussels, there is still an obstacle to overcome, the debt . The company’s situation makes a purchase unfeasible without a renegotiation of the conditions. Air Europa’s Debt Runs Amok And Forces Iberia To Renegotiate Purchase – Financial Investor
But in a theoretical exercise in which everything went smoothly in Brussels, there is still an obstacle to overcome, the debt . The company’s situation makes a purchase unfeasible without a renegotiation of the conditions. Air Europa’s Debt Runs Amok And Forces Iberia To Renegotiate Purchase – Financial Investor
0 011430121 New member Feb 28, 2023 #24 Vissa ger sig inte, IAG gör ett nytt försök att komma över Air Europa Källa: CHECK-IN.dk IAG i nyt forsøg på overtagelse af Air Europa - CHECK-IN.DK Danmarks største medieunivers om luftfart, rejser & turisme check-in.dk Ser att detta är mitt 10000 inlägg sedan snart 12 år på BC, tänk vad tiden går
Vissa ger sig inte, IAG gör ett nytt försök att komma över Air Europa Källa: CHECK-IN.dk IAG i nyt forsøg på overtagelse af Air Europa - CHECK-IN.DK Danmarks største medieunivers om luftfart, rejser & turisme check-in.dk Ser att detta är mitt 10000 inlägg sedan snart 12 år på BC, tänk vad tiden går
H Hachans Guest Feb 28, 2023 #25 Jag är verkligen inte förtjust i att IAG och Lufthansagruppen är ute efter att köpa upp allt, det är inte i konsumenternas intresse.
Jag är verkligen inte förtjust i att IAG och Lufthansagruppen är ute efter att köpa upp allt, det är inte i konsumenternas intresse.