Patrick skrev:Min är väldigt snål men det märks att de försöker göra det lite utmanande. Jag har t.ex. aldrig använt points och cash, men igår bokade jag 3 nätter på HI Bryssel och det känns som ett helt ok deal (60,000 p och $210, räknas dock inte som qualifying stay vilket suger) med tanke på att natten där ligger på över €300 nu. CP var fullt.
Fick en snilleblixt: Tror ni att jag kan göra mina 3 stays points och cash genom att ta 3 separata bokningar på 1 natt vardera istället för 1 bokning på 3 nätter? Points och cash nätterna räknas inte in i de andra challenges, iom non-qualifying.5,000 Stay Once Get 5,000Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 5,000 bonus points9,200 Stay More, Earn MoreGet closer to the rewards you want when you stay 7 night(s) and earn 9,200 bonus points.4,000 Stay a Little LongerEarn 4,000 bonus points when you book a single stay of four or more consecutive nights3,600 Stay for Less and EarnEarn 3,600 bonus points when you book 3 stay(s) using Points and Cash. We’ll reward you with more Bonus Points when you use a combination of points and cash28,200 Your Achievement BonusComplete 4 of 4 offers and earn (an additional) 28,200 bonus points.Klicka för att utvidga...