Senaste nytt

Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober

<blockquote><strong>SocialAdept;11228 wrote:</strong> Tyvärr kommer jag inte kunna delta (det är ju på fel kust!) men jäkligt kul att ni håller communityn levande bortom forumet på detta sätt.</blockquote>
Äsch, det finns väl flyg... :p

<blockquote><strong>agehall;11673 wrote:</strong> Är detta något som redaktionen tänker ta fram eller hur kommer det att lösas för BC.se?</blockquote>
Vi kommer nog göra så att vi startar en tråd här där alla får ge kommentarer, förslag och förbättringspotential kring SAS (och då konstruktiva saker, ingen pajkastning, det leder ingenvart). Börjar nog bli dags att starta den tråden denna vecka.

<blockquote><strong>Sakoz;12240 wrote:</strong> Idag kom brevet, men jag insåg att taggarna inte estetiskt och i färg riktigt matchar min väska.</blockquote>
Byt ut väskan till någon modell som passar taggarna, det är min rekommendation... :p

• Gilla
Reactions: Gus
<blockquote><strong>Jacob;12266 wrote:</strong> Byt ut väskan till någon modell som passar taggarna, det är min rekommendation... :p</blockquote>
Annars kan vi fixa den exakta färgdefinitionen om du vill doppa väskan i en hink.

Det hade varit väldigt trevligt att träffa er alla. Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte dyka upp på eventet :(. Men nu kommer jag ju iallafall känna igen er när ni är ute och reser med era orangea taggar :)

Hoppas kunna vara med nästa gång. Kommer att vara i Brazilia. Reser med TAP i Business. Hinner dessvärre inte att få taggarna innan avresa.

Det är väldigt förvirrande att denna artikel kommer upp på förstasidan med texten "Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober".

Jag trodde att jag hade missat något. :)

Det är väldigt förvirrande att denna artikel kommer upp på förstasidan med texten "Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober".

Jag trodde att jag hade missat något. :)
Det är parametrarna som behöver ändras. Just nu är de "mest kommenterade" artiklarna som plockas. Detta ligger på to do-listan.

Skulle varit trevligt att delta men är tyvärr förhindrad av arbete, det är högst irriterande när arbetet skall inkräkta så mycket på fritiden. :) Ha en trevlig dag och kväll!

Toppen