erik-%C3%96sterberg
New member
I mejlet ikväll från SAS. Inte orkat kolla vad som gäller för att behålla status.
Uppgradering gick på 30 sekunder. 25 nätter eller 17 stays för att behållaErik Österberg skrev:I mejlet ikväll från SAS. Inte orkat kolla vad som gäller för att behålla status.Visa bifogad bild 155994Klicka för att utvidga...
Rekommenderar att alltid testa pris både med och utan rabattökning. Ibland är priset lägre med ”utan rabattökning” påslagen.jonatan79 skrev:Registrerade nu med befintligt konto hos Radisson Rewards. Funkade inte via e-post (annan än den jag har hos SAS, kanske därför?), däremot via medlemsnummer.Ett tips för de som mig som vill nyttja förmåner men inte har nån ambition att spara poäng för att behålla nivå eller liknande verkar vara att aktivera ”Rabattökning”, då blir det billigare pris men färre poäng.Klicka för att utvidga...
Jag tycker det har varit so-so med uppgraderingar som Premium, så har inte höga förväntningar. Men gratis frukost hade sparat mig någon tusenlapp i somras, så får kanske nytta av det under kommande året.guwonder skrev:Att varje EBG+ är kvalificerad för Radisson VIP-status är stor konkurrens för uppgraderingar på Radisson-hotellen i Skandinavien. Men tävlingen om uppgraderingar omfattar nu alla som lyckas använda direktuppgraderingslänken. Hej då till de få svituppgraderingarna.Rebrand VIP status: VIF status — Vi inkluderar frukost.Klicka för att utvidga...
Oj, jag fick bara till augusti 2025...igelkotten skrev:Gick väldigt snabbt att signa upp.Vad jag kan se gäller min status till Augusti 2026.Klicka för att utvidga...
+1Remington Steele skrev:Oj, jag fick bara till augusti 2025...Klicka för att utvidga...