Joshua skrev:Det är sista flyget till BGO...Så missas det är jag "rökt"Klicka för att utvidga...
Står SAS för hotellnatt i Oslo?fcx skrev:Sist jag flög med transfer inrikes i Norge fick jag välja på att antingen hinna med flyget utan bagage, eller att ta nästa flyg med bagageKlicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Står SAS för hotellnatt i Oslo?Klicka för att utvidga...
Joshua skrev:Inte mycket fördel av prio tag på bagage.Sedan en ny upplevelse för mig men har fast track på OSL alltid stängt 20:59 samt en sur gubbe som meddelar det? (Trots kö)Klicka för att utvidga...
Joshua skrev:AuroraHvor finner du all den information?Tänker mest på att OSL-BGO var dette fly med wi-fi osv.?Just den infon hade alltid varit bra att vetaKlicka för att utvidga...
Norfindir skrev:Heldigvis skal det bli tollklarering på bestemmelsesstedet snart, så da går det an å fly via OSL igjen.Klicka för att utvidga...
Holgersson skrev:Innebär det att inrikes och utrikesdelarna kommer slås ihop? (Hoppas på att vi som ofta reser in via Oslo med Connection skulle kunna nyttja lounge i utrikesdelen...)Klicka för att utvidga...