agehall skrev:Håller med dig Concorde, bältet är alltid på. Visserligen brukar jag lossa upp det lite, så att det inte sitter helt tight, men det är alltid på.Klicka för att utvidga...
Gör likadant som dig. Gör det som en vana, som när jag åker bil.
agehall skrev:Håller med dig Concorde, bältet är alltid på. Visserligen brukar jag lossa upp det lite, så att det inte sitter helt tight, men det är alltid på.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Låter som man kommit in i klarluftturbulens (CAT),Klicka för att utvidga...
Min vän var inte flygrädd innan denna händelse, men nu efteråt försöker han undvika att flyga vilket kan vara svårt när man skall åka mellan USA och Sverige.Alx skrev:Är man flygrädd sedan tidigare blir ju inte saken ett dugg bättre... Dock lite oproffsigt av besättningen att inte förklara vad som hände för de resenärer som blev rädda (även om det var ofarligt).Klicka för att utvidga...
Skall be honom göra det, återkopplar med er i så fall.Roger J skrev:Skicka en fråga till cutomer relations? De kanske bemödar sig att kolla upp?Klicka för att utvidga...