Martin Björnström skrev:Ni som tillhör grupp 2 från Stockholm (vi är 30 man inkl mig själv och Jacob) - vad sägs om att mötas 08.20 vid Fast Track på Arlanda Terminal 5?Jag har nämligen ett par flaggor och rollups med mig, hade gärna delat ut lite ansvarsområden till andra friska medlemmar! Har enormt mycket grejer med mig inkl taggar, badges, kameror osv...Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Incheckad på SK140 GOT-ARN imorogn 0810..någon annan som skall med på den kärran?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det låter inte som att det är riktigt vad vi vill ha, även om jag gillar att flyga ovanför åskmoln.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:låter ju som man behöver se över klädvalet imorgon.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:2606/2612 19015g25kt 4000 shra bkn008 few020cb=Mellan 07 och 13 imorgon kommer det blåsa 15 knop med byar upp till 25 knop, Regnstormar, moln på 800 fot och åskmoln på 2000 fot. Hurra!Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Ni som tillhör grupp 2 från Stockholm (vi är 30 man inkl mig själv och Jacob) - vad sägs om att mötas 08.20 vid Fast Track på Arlanda Terminal 5?Jag har nämligen ett par flaggor och rollups med mig, hade gärna delat ut lite ansvarsområden till andra friska medlemmar! Har enormt mycket grejer med mig inkl taggar, badges, kameror osv...Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Jag ska försöka vara där i tid till detta, beror lite på hur resan ut till ARN går.Om man skulle dyka upp senare, är det bara att knata in i loungen i alla fall med sitt BP utan att vara *G?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:på ARN på morgonen var det dock inte möjligt till "allmän access" pga höstlovsvecka etc. Däremot är ju minst 12 av 30 EBG så det är bara att gästa på som vanligtKlicka för att utvidga...
palmen skrev:OK, är det någon som känner för att gästa in mig som EBS?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Vad sägs om att lösa det på plats imorgon i takt med att folk kommer till loungen?Klicka för att utvidga...