Martin Björnström skrev:En sak vi alla måste komma ihåg: När vi landar med SK403 och med BC001 så ska vi självklartAPPLÅDERA!! Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).Klicka för att utvidga...
Jag åker i plus, men kan inte checka in på OSL-ARNpalmen skrev:Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Går ju 18.20 fråN OSL, så borde väl inte gå checka in förrän 20.20 idag enligt "regelboken"Klicka för att utvidga...
palmen skrev:OK, ARN-CPH var möjlig att checka in 36h innan dock. Får vänta 26 minuter till. Hur var det nu med att jag skulle lugna ner migKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Någon som åker i go på OSL-ARN som kunnat checka in?Har checkat in ARN-CPH men får itne upp något alternativ för incheckning på tillbakavägen.Är det olika bokningsreferenser? Har inte fått något av mailen som skulle skickats ut med info heller (kan iofs bero på min mailadress).Klicka för att utvidga...
Förmodligen kommer brandförsvaret att vara ute och vatten bespruta maskinen!Martin Björnström skrev:En sak vi alla måste komma ihåg: När vi landar med SK403 och med BC001 så ska vi självklartAPPLÅDERA!! Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Jag kunde checka in båda samtidigt och jag har samma bokningsreferens som dig (samma PNR på båda bokningar).Använd denna sida:https://www.sas.se/Misc/Services/checka-in/Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det är den sidan jag försökt med, den visar dock enbart ARN-CPH.Ingen fara på taket, löser sig i värsta fall imorgon under dagen.Klicka för att utvidga...
Jag är EBG och kan inte checka in, men får se vad som händer om 10 min.Jan Petterson skrev:Det är nog för att vi är vanliga simpla EBSKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Funkar inte, men vem bryr sig! Men upptäckte i appen att det är även ett boardingkort även för en annan pax, visserligen ingår han i gruppen men hur har han hamnat i min app?Klicka för att utvidga...
Nej helt annorlunda, Han sitter påjth skrev:Samma efternamn?Klicka för att utvidga...