Senaste nytt

Ingen tillgång till Lufthansa Senator lounge Heathrow för SAS

Hej, försöker hitta lämplig tråd men vilken lounge, om någon, är värd att betala en pax för? Vi är 3 i resesällskapet och har ett EBG och Amex Platinum. Tack!
Känns som fel tråd då det inte rör Lufthansa Senator.
Beror också på vilket flygbolag du flyger då terminalerna skiljer sig beroende på flygbolag och man släpps inte in i fel terminal.

Känns som fel tråd då det inte rör Lufthansa Senator.
Beror också på vilket flygbolag du flyger då terminalerna skiljer sig beroende på flygbolag och man släpps inte in i fel terminal.
ber om ursäkt! Flyger SAS. Tror vi har access till LH Business lounge, varför jag frågade här (och då jag planerade lite dåligt och satt på Heathrow Express.

ber om ursäkt! Flyger SAS. Tror vi har access till LH Business lounge, varför jag frågade här (och då jag planerade lite dåligt och satt på Heathrow Express.
Då är det Lufthansa Business som gäller, eventuellt någon pp lounge också. Om det är värt betala för extra personer låter jag vara osagt.

Å andra sidan är det ju inte så stor skillnad mellan de där två loungerna, annat än att senatorloungen då oftast är överfull. På den tiden man kunde gå på båda gick jag ofta till Business loungen för att kunna sitta. Så denna förändring känns inte direkt som något sommarprat någon särskild roll, i vart fall inte för mig.

Toppen