D
doc
Guest
Jag har nu bokat hotell och bor på Hilton LHR T5 första natten och Hilton HEL Airport andra natten.
Den var inte öppen i onsdags, det pågick byggnadsarbeten och draken kunde inte säga när den skulle öppna....011430121 skrev:Knappt jag vågar ge mig in i denna tråd igen, men är bastun öppen nu? Eller har jag missat något?Klicka för att utvidga...
Mycket knasigt att man först öppnar det hela och sedan bygger om. Nåja, jag är bokad och kommer åka oavsett. Om inte annat får jag basta på Hilton Helsinki Airport innan jag beger mig till loungen.NotRyan skrev:Den var inte öppen i onsdags, det pågick byggnadsarbeten och draken kunde inte säga när den skulle öppna....Klicka för att utvidga...
Känner att mitt varumärke är på väg upp, det kanske blir i oktober iallafall.doc skrev:Mycket knasigt att man först öppnar det hela och sedan bygger om. Nåja, jag är bokad och kommer åka oavsett. Om inte annat får jag basta på Hilton Helsinki Airport innan jag beger mig till loungen.Klicka för att utvidga...
Hvad koster I på LHR-HEL-LHR?doc skrev:Bra fråga! Tror ingen har bokat förutom oss. Känns lite snopet. Nu finns dessutom inga i-klassbiljetter kvar på ARN-LHR-ARN utan bara på LHR-HEL-LHR. Jag har försökt få med@agehall, vars idé det var från början och även@xmit. Få svar från de andra i ursprungsgänget.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:En fråga vilka har bokat resa utöver@dococh jag?Klicka för att utvidga...
Det kostar visst £372. Du får jättegärna haka på!Christian R skrev:Hvad kosterIpå LHR-HEL-LHR?Jeg kunne måske overveje det i kombination med en SAS billet CPH-LHR-CPH, under forudsætning af at priserne er fornuftige...Klicka för att utvidga...
Super, jeg vil overveje det! - Skal lige undersøge med SAS billet og hotel.doc skrev:Det kostar visst £372. Du får jättegärna haka på!Klicka för att utvidga...
Tråkigt att höra det.Christian R skrev:Jeg får det desværre ikke til at passe indKlicka för att utvidga...