agehall skrev:Kommer från AMS runt lunch. Får se hur sliten jag är efter den resan om jag åker direkt hem till sängen eller direkt till Monks.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Kommer från AMS runt lunch. Får se hur sliten jag är efter den resan om jag åker direkt hem till sängen eller direkt till Monks.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Lägger ut tråden redan nu så att ni kan boka in den i kalendrarnaKlicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Hmmmm... nu har jag visserligen spenderat några timmar i club lounge här på hotellet, drickandes en hel del skumpa och rödvin, men jag fattar inte... "se om BC.se var kopplat hit"? "Dalarnas Inkassobolag"? Jag fattar ingenting just nu.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Hmmmm... nu har jag visserligen spenderat några timmar i club lounge här på hotellet, drickandes en hel del skumpa och rödvin, men jag fattar inte... "se om BC.se var kopplat hit"? "Dalarnas Inkassobolag"? Jag fattar ingenting just nu.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Test att gå in påBetalningscentralen AB | Dalarnas Inkassobolag!så kommer det nog klarna liteKlicka för att utvidga...
SFC skrev:Betalningscentralen AB | Dalarnas Inkassobolag!Puck-tvåa...Klicka för att utvidga...
Jodå, fast bara på lång sikt. Min teori är att det är dom svagaste hjärncellerna som dör först, och att man bör se till att gallra ut dom med jämna mellanrum.johhenrik skrev:Japp... hur mycket jag än tycker det själv så är det nu bevisat att alkoholen INTE gör mig smartare...Klicka för att utvidga...