crown
Medlem
Just nu är det väldigt fullt. Men flyttar på mig om det dyker upp något mer strategiskt.Försök hugga soffgrupp / platser som huserar oss allihop (typ) så är det lätt att hitta er.
Just nu är det väldigt fullt. Men flyttar på mig om det dyker upp något mer strategiskt.Försök hugga soffgrupp / platser som huserar oss allihop (typ) så är det lätt att hitta er.
Tja, SK963 är inställd i morgon.....
Alla? Krävs inte i princip hela loungen för det?Försök hugga soffgrupp / platser som huserar oss allihop (typ) så är det lätt att hitta er.
Kommer lätta när morgonflygen till CPH/HAM/FRA avgått. Vi ses "snart"!Just nu är det väldigt fullt. Men flyttar på mig om det dyker upp något mer strategiskt.
Det kunne inte jag heller. Har checket in i Kastrup, og har fått SSSS på min billet...Kan inte checka in online på min bokning. Bör man ana onåd?
Man undrar ju nästan om datorerna där borta under stora landet i väster noterat det något annorlunda mönstret på denna flygning....Det kunne inte jag heller. Har checket in i Kastrup, og har fått SSSS på min billet...
Det är lugna puckar. Jag har precis lämnat på förskolan (hämtning uppstyrt) och nu ska jag till kontoret.Dagen börjar med strul !
Måste in till kontoretNu blir det att skynda på !