Ska vi betta om när allt fika i hela planet tar slut? Jag säger 18:47 svensk tid. :)
Delayed Medlem 12 Mars 2018 #441 Ska vi betta om när allt fika i hela planet tar slut? Jag säger 18:47 svensk tid.
Von Wiffen Medlem 12 Mars 2018 #442 Canadien skrev: Den lär vara tom innan den når rad 45... Klicka för att utvidga... Usch!
Wendestam Medlem 12 Mars 2018 #443 Hälsade på några i loungen och de såg ut att ha det bra. Trist att bara åka till Köpenhamn på jobb idag och inte Austin med gänget... Men nästa gång är jag på! Ha en bra resa!
Hälsade på några i loungen och de såg ut att ha det bra. Trist att bara åka till Köpenhamn på jobb idag och inte Austin med gänget... Men nästa gång är jag på! Ha en bra resa!
Victor Grankvist Medlem 12 Mars 2018 #444 Delayed skrev: Ska vi betta om när allt fika i hela planet tar slut? Jag säger 18:47 svensk tid. Klicka för att utvidga... Det löser sig. Det finns nog alltid någon med matsäck.
Delayed skrev: Ska vi betta om när allt fika i hela planet tar slut? Jag säger 18:47 svensk tid. Klicka för att utvidga... Det löser sig. Det finns nog alltid någon med matsäck.
ekf Medlem 12 Mars 2018 #448 Är det någon mer än jag som gläds över alla statusuppdateringar men framförallt ser fram emot rapporteringen vid ankomst/avgång Austin?
Är det någon mer än jag som gläds över alla statusuppdateringar men framförallt ser fram emot rapporteringen vid ankomst/avgång Austin?
Canadien Medlem 12 Mars 2018 #449 Jag skulle vilja se hur ankomst ARN ser ut imorgon... Hur många körs ut med rullstol från planet