Tyvärr, kommer jag inte kunna resa till Boston den helgen.Ricci skrev:+1 och sedan är jag inte helt säker jag kan resa till USA den helgen.Klicka för att utvidga...
Tyvärr, kommer jag inte kunna resa till Boston den helgen.Ricci skrev:+1 och sedan är jag inte helt säker jag kan resa till USA den helgen.Klicka för att utvidga...
pqvst skrev:Nu finns det en Now or Never till Boston (men kanske inte bästa priserna...):CPH-BOS (17e - 20e) = 4696 SEKARN-BOS (17e - 20e) = 4336 SEKKlicka för att utvidga...
Tur att jag åker ivarjefallHachans skrev:Seså! Boka på nu. Annars måste jag hitta på något annat i Boston den helgen. Typ jobba. Och då blir jag sur, och håller er ansvariga för det och det vill ni väl inte?Tänkte väl!Klicka för att utvidga...
Vax skrev:Tur att jag åker ivarjefallKlicka för att utvidga...
Hachans skrev:Nu börjar det närma sig.@Vax- ska du fortfarande åka?@Valley- hur gick det med dealen?@GOTATH?Nu har jag visserligen bokat in lite jobbgrejer men det finns tid att göra saker fortfarande!Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Har inte resan börjat än eller har alla slut på mobilsurfen på sina telefoner?Inte en enda bild eller uppdatering från spektaklet så långt ögat når.Klicka för att utvidga...
På väg efter telekonfHachans skrev:Breakfast of champions. Väntar nog med alkoholen till planet, blir bakis alldeles för tidigt annars.Lonely! I am so lonely!Klicka för att utvidga...
Seat block?? Det finns väl nästan lediga fyrsätes raderHachans skrev:Spänningen är oliiiidlig. Ska seatblock fungera idag??Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Spänningen är oliiiidlig. Ska seatblock fungera idag??Klicka för att utvidga...