Brandten skrev:ARN-HKG t/r i Go för 3812kr med SAS Friends and Family.Visa bifogad bild 75822Klicka för att utvidga...
Åtminstone en, jag (om man räknar bort transfer på flygplatsen).RobHK skrev:Hur många som kommer är förstagångsbesökare i HK?Klicka för att utvidga...
Ser kul ut men ligger lite off. Kan ju åka till Olympic dockBrandten skrev:Det här såg ju lite coolt ut, 747 restaurant.The 747 Galley by Cafe Proud WingsBesök på gamla Kai Tak området hade också varit kul.Klicka för att utvidga...
Kommer ej, då jag är bokad på Julefrukosten i Köpenhamn.palmen skrev:Har gått igenom tråden nu och försökt uppdatera deltagarlistan. 22 pers för att dricka öl i Hong Kong är riktigt bra!Om jag inte missat något så ser det ut så här. Om det är något som inte stämmer så hör gärna av er.Kommer:palmenMrniceguyKaykayMarDrumJoakimBrandtenTrickyRickTontonpqvstCJR +1storbokstav +1störrebokstavHissenLounge LizardFiddeMikael StillmanViking75wayfarerhenrik lJensEKanske:RicciGOTATHHachansJohans00intuitionKlicka för att utvidga...
För er som inte var med på det förra året kan jag säga att det var riktigt riktigt bra!Kaykay skrev:Är ni intresserad av en gemensam Hong Kong style middag som vi hade förra året?Klicka för att utvidga...
Jag + 1 är på tror jag. Vilken dag planeras denna middag?Kaykay skrev:Är ni intresserad av en gemensam Hong Kong style middag som vi hade förra året?Klicka för att utvidga...
Vore bra med planerad dag och tid. Skulle det fungera på fredagen? Vi är ju många som kommer då och skulle kunna checka in på hotell och sen ut och äta.Kaykay skrev:Är ni intresserad av en gemensam Hong Kong style middag som vi hade förra året?Klicka för att utvidga...
Låter trevligt! Jag hänger gärna på!Kaykay skrev:Är ni intresserad av en gemensam Hong Kong style middag som vi hade förra året?Klicka för att utvidga...
Fredagen den 7:e december kl 18:30 Restaurangen nära MTR Mong Kok station (sammanställde som förra året).palmen skrev:Vore bra med planerad dag och tid. Skulle det fungera på fredagen? Vi är ju många som kommer då och skulle kunna checka in på hotell och sen ut och äta.Klicka för att utvidga...
Starta gärna en separat tråd för detta med förslag på tid och plats så ser vi hur många som kan/vill komma.Kaykay skrev:Fredagen den 7:e december kl 18:30 Restaurangen nära MTR Mong Kok station (sammanställde som förra året).Klicka för att utvidga...
Det låter kul, men vilken restaurang är det exakt? Jag var inte med förra året så hittar inte.Kaykay skrev:Fredagen den 7:e december kl 18:30 Restaurangen nära MTR Mong Kok station (sammanställde som förra året).Klicka för att utvidga...