johhenrik skrev:Fantastiska bilder@flum!Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Häftigt!Klicka för att utvidga...
Jag har fotat av menyn så det borde gå att ordna.011430121 skrev:En liten fråga, finns det någonstans vad det var för rätter ni inmundigade?Klicka för att utvidga...
Tusen tack, det värmer! I detta fall var den en Sony A7II med Sigma 20/1.4 Art ( Canonfattning, Metabones IV adapter). Bildbehandling i Lightroom med VSCO presets.DanielKif skrev:Grymma bilder. Vad har du för kamera och objektiv?Klicka för att utvidga...
Dina bilder borde inte drunkna i en slasktråd som detta...!flum skrev:Tusen tack, det värmer! I detta fall var den en Sony A7II med Sigma 20/1.4 Art ( Canonfattning, Metabones IV adapter). Bildbehandling i Lightroom med VSCO presets.Klicka för att utvidga...
Såg att det även fanns på Bo Innovations hemsida. Vi åt "Chefs Table Menu", här kommer lite screen shots:011430121 skrev:En liten fråga, finns det någonstans vad det var för rätter ni inmundigade?Klicka för att utvidga...
Tusen tack, kanske jag lägger upp det som en egen tråd. Då kan jag även lägga in lite fler bilder som jag strök pga utrymme.Agö skrev:Dina bilder borde inte drunkna i en slasktråd som detta...!Klicka för att utvidga...