Det torde väl snart vara midnatt för dig? Själv får jag följa från Sthlms Skärgård... hoppas bara någon recensenserar lite då och då... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.pngNotRyan skrev:Får önska en riktigt trevlig juli-träff. Själv sitter jag på Conrad Hong Kong och följer era eskapader ikväll.Klicka för att utvidga...
Andrea blev besviken!NotRyan skrev:Får önska en riktigt trevlig juli-träff. Själv sitter jag på Conrad Hong Kong och följer era eskapader ikväll.Klicka för att utvidga...
Ni får hälsa till Andrea, haha... Hoppas att ni får det bra och att det bokas friskt ikväll...Jan Petterson skrev:Andrea blev besviken!Men jag fick vara först i alla fallKlicka för att utvidga...
Efter 30 sekunder älskar du alla trevliga BC personer, och efter någon timme är Du flera tusen fattigare genom att ha bokat en resa som du aldrig hade tänkt dig att göra! Ha en trevlig kväll.MegaFlyer skrev:Pirrigt. Känns som blind-date.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Skål från LA. Här har vi precis haft en mimosafrukost i Los Alamitos Harbor. Jag tror det blir en liten nap nu, så man orkar med lite seriöst party ikväll med polare.Klicka för att utvidga...