O
olo
Guest
Va, fasen. Misslyckas jag alltså med att bli först... Jag är i taxin på väg hemifrån, så är alldeles strax där!
Du skulle inte beställt hästdroska med telex!olo skrev:Va, fasen. Misslyckas jag alltså med att bli först... Jag är i taxin på väg hemifrån, så är alldeles strax där!Klicka för att utvidga...
Jag var där före 17 men åkte igen och hämta @UllaMartin Gren skrev:Vi sitter just nu vid "fantomenmålningen" vid baren vid WestcoastKlicka för att utvidga...
Å nu sitter vi på vagnen //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji15.pngmry skrev:Jag var där före 17 men åkte igen och hämta@UllaKlicka för att utvidga...
Fick uppgraderat till 14-15 platser och om Jakob Ö kommer blir det fullt, men vi löser nog nåt. Om inte annat får några sitta och äta i baren. Det löser sig på nåt sätt.El Oso skrev:Finns det plats för en till?.Klicka för att utvidga...
Attans! Beställde jag din med samma telex? Skulle inte du varit här nu? Hur går det med varumärket..?011430121 skrev:Du skulle inte beställt hästdroska med telex!Klicka för att utvidga...
Vi sitter vid ett av två bord så idag finns det platser //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji44.png //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji13.pngDavid skrev:Det går sådär för mig, har inte lämnat kontoret än. Är nog på plats strax före 19.Klicka för att utvidga...
Krya på dig ! Ses en annan gång hoppas jag //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.pngJakob Österberg skrev:Jag har försökt samla kraft för att ta mig bortåt men jag får dessvärre kasta in handduken. Känner mig inte tillräckligt fit för drinkar och sällskap ikväll. Kanske lika bra det så jag inte smittar er med min man-cold. Ni får helt enkelt se till att ha trevligt utan mig, hojta till om ni hittar någon mistake fare!Klicka för att utvidga...
Yes, jag gör ett nytt försök framöver!Ulla skrev:Krya på dig ! Ses en annan gång hoppas jagKlicka för att utvidga...
Tack alla för en trevlig kväll, @Jakob Österberg krya på dig, vi saknade dig. Men vi vill ej bli sjuka inför årets Barcelona träff.Jakob Österberg skrev:Känner mig inte tillräckligt fit för drinkar och sällskap ikväll. Kanske lika bra det så jag inte smittar er med min man-cold.Klicka för att utvidga...