Oj,oj, jag måste vara hemma tidigt på midsommaraftons morgonen, så blir kommer ej.fcx skrev:Nu blir det en överraskning:Kommer!Ping@NotRyanoch@011430121Åker ner med SK2167 som landar 16:30 och bor på Radisson Blu riverside.Klicka för att utvidga...
Räcker det att vara hemma till kl 9? För i så fall går ju SJ400 precis som vanligt.011430121 skrev:Oj,oj, jag måste vara hemma tidigt på midsommaraftons morgonen, så blir kommer ej.Klicka för att utvidga...
Nej, klockan 9 är ju förmiddag, men tack för tippset. Vet att ni som vanligt får en trevlig kväll.olo skrev:Räcker det att vara hemma till kl 9? För i så fall går ju SJ400 precis som vanligt.Klicka för att utvidga...
David skrev:Just nu ser läget ut som följer:Kommer:DavidEl OsooloGOTATHkristerjFloodKanske:Andreas.netSvartMjolkHar rentav@Andreas.Netoch@SvartMjolkmöjlighet att bekräfta redan nu? Vore bra så vet jag ifall jag skall boka fler platser än de 6 som just nu ligger i bokning.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Osis med tajmingen. Jag har ärende till Göteborgstrakten på onsdag men inte torsdag... (om jag inte kan jobba på distans, vill säga). Får fundera på det.Klicka för att utvidga...
Winquman skrev:Oj, såg inte denna förrän nu. Blir tyvärr inget för mig denna månad, men skulle vara intressant att hänga på någon gång.Klicka för att utvidga...
Jag har gjort två flygningar on-time, bortsett från det eviga väntandet på gatebussarna.Martin Gren skrev:Vad har@Davidoch@ologjort med ATRerna i veckan? 1 h sen från GOT. Som tur är är även flighten till London försenad med 1h så jag hinner med min connection i alla fallKlicka för att utvidga...