Sa du att du var på toaletten med magproblem?Fly5 Get5 skrev:Dom ringde faktiskt från gaten och lät rejält upprörda. Det här är inte bra....bla..bla..blaFörsökte se till se till att vi inte var incheckade på sista benet. Men förgäves. Gick inte via appen och när jag ringde var det +30 minuter väntetid.Vi för se vad som händer....Klicka för att utvidga...
Fly5 Get5 skrev:Nu på söndag spar man över 2 000kr på att boka PMI-ARN-AMS istället för PMI-ARN. Vad har Kiwi.com för ansvar som marknadsför den här typen av resor?Visa bifogad bild 170239Klicka för att utvidga...
få vet exakt, men bl a:Fly5 Get5 skrev:Vad är själva grunden till att dom prissätter så här? Att sälja 2 relativt långa ben inom Europa för under 700kr/ben kan ju inte ens täcka direkta kostnader för bränsle, skatter och flygplatsavgifter? Har prisoptimeringsmodellerna blivit för avancerade för dem själva?Klicka för att utvidga...
SAS Service Desk? Loungens personal? Någon av de tiotals check-in diskar som SAS bemannar?Fly5 Get5 skrev:Yes, det var snyggt. Hade planer på det men det hade inte kommit upp en gate vid tillfället.Klicka för att utvidga...
Hör bara en massa undanflykter, du kunde väl i så fall vänta tills det kom upp en gate?Fly5 Get5 skrev:Yes, det var snyggt. Hade planer på det men det hade inte kommit upp en gate vid tillfället.Klicka för att utvidga...
Yes, du har rätt. Det var klantigt. Försökte i alla fall flera gånger i appen och ringde in men där var det 30 min kö mot normala 5 min. Ska sköta det snyggare nästa gång.Golfkillen skrev:Hör bara en massa undanflykter, du kunde väl i så fall vänta tills det kom upp en gate?Klicka för att utvidga...