englundjesper skrev:Vilket härligt initiativ! Jag är intresserad, men kan inte ge klartecken än. Återkommer nästa vecka.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Men jag är på om jag blir en av de som får följa med på MD80 eventet hur som helst.Klicka för att utvidga...
Paby skrev:Om jag får plats på eventet hakar jag gärna på detta också!Klicka för att utvidga...
Resenären skrev:Jag är också intresserad men eftersom jag också saknar EBG / EBP så tror jag inte det är så stor sannolikhet att jag kommer med MD80 eventet. .Klicka för att utvidga...
Tommy skrev:Jag är absolut på, efter London trippen så måste vi ju fortsättaKlicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Det hade ju såklart varit riktigt häftigt att flyga PJ...!Klicka för att utvidga...
joffus_87 skrev:er svært interessert i å prøveKlicka för att utvidga...
englundjesper skrev:Ger härmed klartecken att jag absolut är intresserad av detta.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:F5555555555.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Shit vilket stort tangentbord du måste ha om du har en F5555555555-tangent.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:SundtAir på Gardermoen är jätteladdade för att ta emot oss och om väder & omständigheter tillåter kommer dom ställa upp flera Private Jets på plattan när vi kommer med MD-80, bland annat Falcon 900EX och en Gulfstream (som på bilden ovan). Blir som en liten flygmässa med en massa godbitar man normalt sett aldrig ser.Klicka för att utvidga...
GOTATH skrev:Då har jag en biljett till mitt livs första tur i en Privatjet!Har även en biljett till SK403 så nu är det bara BC001 som saknasKlicka för att utvidga...