J
jumbooze
Guest
Kricka, vilken rutt?
jumbooze skrev:Om någon har ExpertFlyer (måste förnya min):Kan ni inte ta skärmskott av bokade stolar/ seatmap i flygen i post #210Och skicka som PM till mig så ska jag försöka kompilera var vi sitterVore roligt att se orangea pluppar på våra platser...Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Kom på att vi måste ha en fotograf med oss - tog 10k poäng från kontot och bokade in JonasC på resan ex-ARNKlicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Borde vi inte bjuda in våra gamla kollegor på Flyertalk, Flyprat och Milepoint också - det kanske dyker upp en massa danskar och norrmän som vi kan hänga med. Alltid trevligt oavsett vilket forum man hänger på.Någon som känner sig manad?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Om någon har ExpertFlyer (måste förnya min):Kan ni inte ta skärmskott av bokade stolar/ seatmap i flygen i post #210Och skicka som PM till mig så ska jag försöka kompilera var vi sitterVore roligt att se orangea pluppar på våra platser...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Annars kan jag dra med mig kameran, helt gratis..Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det räcker väl med bilderna från sas.se?Jag och Ulla har bokat econmy extra vi sitter på 1F rest 1E på de 3 flygen. Man får kanske flytta sig och sätta sig längre bak så man får sitta nära er andraKlicka för att utvidga...
Traveller skrev:Snikade och tog ekonomi men... Undrar om man ska byta upp sig.. Några andra åker ju biz...Klicka för att utvidga...