Jämförelse Platinum & Exklusiva kort

8bits skrev:Bra tips! Är det släppt till vanliga kunder? Verkar kräva Private Banking. Ser intressant ut med både lounge och Eurobonuspoäng.Klicka för att utvidga...
Ah så verkar det vara. Kollade inte detaljerna, kom bara ihåg att jag fått upp det någon gång när jag sökt på kort.

intuition skrev:Så Handelsbanken har dragit ner till 10 lounge besök?!Jag hade planer på att ta tillbaka det kortet efter en längre paus men har missat den försämringen.10 kanske I praktiken räcker för mig, men jag ogillar starkt allt med begränsningar som jag måste komma ihåg och planera utifrånKlicka för att utvidga...
30 € per besök därefter. Så om tio är på gränsen till att räcka kanske det helt enkelt är värt att betala för de sista besöken. Med det sagt känner jag som dig och vet med mig att jag inte är ekonomisk rationellt, hellre betala lite extra för obegränsat än känna mig begränsad.

filitrav skrev:”Budget” - ”Porsche Card är exklusivt för dig som kör Porsche”.Klicka för att utvidga...

1

Leksaksbil Porsche 911, 1:38

Denna verkligetstrogna formgjutna Porsche 911 är en dröm för alla små bilfantaster. Dra den bakåt på ett plant underlag och den åker iväg i racerfart när du ...

www.biltema.se

Brum brum!

jonatan79 skrev:Leksaksbil Porsche 911, 1:38Denna verkligetstrogna formgjutna Porsche 911 är en dröm för alla små bilfantaster. Dra den bakåt på ett plant underlag och den åker iväg i racerfart när du ...www.biltema.seBrum brum!Klicka för att utvidga...
Lite off topic - men började tänka på ett klassiskt rättsfall - "Flickan och Porschen"

Ylva och porschen

Rättsfallet NJA 1977 s. 717 (Ylva och porschen) – som blivit ett av de mest berömda förmögenhetsrättsliga sådana i svensk rättshistoria –...

favicon.ico

juridikhinken.blogspot.com

Man får Swedbanks för 1400 istället för 1700 om man är nyckelkund och Nordeas för 600 om man har 1M sparande/pension hos dem

Nordea inför 0,5% cashback på sitt kreditkort premium. Definivt ett alternativ som komplement till Amex om man inte har jättemycket spend och vill ha 4+4 loungebesök (för sig & extrakortsinnehavare) via lounge key. 1200 i årsavgift (som blir 600 som premium-kund).

nordea-premium-blue-bg-large.jpg

Nordea Premium – kortet med förmånlig reseförsäkring

Nordea Premium från Mastercard är kreditkortet för dig som Premiumkund. Du får förmånliga erbjudanden, försäkringar och lounge access på flygplatser.

favicon_16x16.png

www.nordea.se

Back