agehall skrev:Jaha, hotell blir ju nästa problem. Hittar inget bra för poäng, så det får nog bli Hilton med cash.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Jag hittar hotell med CC poäng till Paris typ varje helg under februari.Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Det var några år sedan jag var i Paris, men finns det inte massor med små pittoreska hotell?Våga vägra Hilton och Radisson för en helg.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jo, det finns hotell för poäng, men jag är inte övertygad om att det är bra pris/prestanda på något av dem...Klicka för att utvidga...
Patrik skrev:Är det någon som har hotelltips en weekend för två vuxna och två barn? 7 och 9?Klicka för att utvidga...
underhund skrev:Måste ändå säga att detta var bra poängvärde i economy, som annars mest känns som ett slöseri med poäng. Helgresa i februari inbokad!Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Jag bokade i business och det tycker jag var mycket bra poängvärde.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Men nu tänker du ju faktiskt helt fel. Det är ju 2013 då och det är dags att kvala om till HHG. Alltså är alla nätter / stays viktiga!Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:...eller skaffa Amex Platinum så har Du HHG...Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Bra erbjudande. Men man kan ju inte kasta sig över erbjudandet i varje lucka. Eller kan man...?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Klart du kan.....Klicka för att utvidga...