Kampagne - til dig som er Diamantmedlem

sscheibye

New member
Jeg har fået denne “personlige kampagne”. Når jeg logger ind, så kan jeg dog ikke se nogle tilbud… har andre fået det til at virke?

img_0934-jpeg.164040

img_0933-jpeg.164041

Samma för mig, oklart vad det gäller för destinationer i både email och när man går in på sidan..

Har fått mail men får nobben vid inloggning med lösenord som andra har nämnt. Verkar som marknadsavdelningen och IT ej varit i synk på denna.

Man måste logga in också, inte bara ange lösenordet för kampanjen. Men fortfarande famlar man i mörkret, det står inte vilka destinationer utan man får chansa...

Jag ser i månadskalendern dagar markerade med kampanjpriser.

London enkel för 410 är billigt.

Jag hittade en resa till SIN som var prisvärd. Men när jag bestämde mig för att boka någon timma senare så var rabatten borta. Nu har SAS tydligen bestämt sig för att man var för givmilda. Världen blev till Europa. Gissar dock att sidan man nu kommer till är för övriga EB-medlemmar.

Mail:

1744808603142-png.164049

Ändrat på hemsidan:

1744808576743-png.164048

Thornado skrev:Är du säker på att den hade något med denna kampanj att göra? Dessa brukar väl bara gälla rena SAS-flyg...Ja, det är i praktiken en "Friends&Family"-kampanj.Klicka för att utvidga...
Det har du såklart helt rätt i. Jag är ute och cyklar. Reagerade på att priset var rött och sedan när det ändrades från Världen till Europa så drog jag felaktiga slutsatser. Dock märkligt att priset gick upp med nästa 2000 kr i samband med detta.

Blev en resa jag ändå tänkt boka igår men glömde det - 100 kr billigare till Paris med kampanjen så ingen kioskvältare direkt..: men med nya reglerna med bagage på Golight för Guld och Diamond känns det ändå som en ok deal

Köpte en retur från BCN i Juni för nästan precis 1kkr, det får man nog kalla prisvärt mitt i högsäsong. Tyvärr pajade usel connection tid i CPH färden nedåt så får titta på andra alternativ för utresan. Återstår att se om man kan lita på loungeaccess med ST E+ via SAS i BCN dock.

Back