A andreijas New member May 27, 2013 #21 Kan jag gästa in en kollega som jag möter upp på ARN, han reser för dagen DY och jag SAS, i Scandinavian?
Kan jag gästa in en kollega som jag möter upp på ARN, han reser för dagen DY och jag SAS, i Scandinavian?
S senator New member May 27, 2013 #22 andreijas skrev:Kan jag gästa in en kollega som jag möter upp på ARN, han reser för dagen DY och jag SAS, i Scandinavian?Klicka för att utvidga... Click to expand... nej, men ibland frågar man inte efter gästen boardingkort.
andreijas skrev:Kan jag gästa in en kollega som jag möter upp på ARN, han reser för dagen DY och jag SAS, i Scandinavian?Klicka för att utvidga... Click to expand... nej, men ibland frågar man inte efter gästen boardingkort.
V vicce New member May 28, 2013 #23 jsn skrev:Inte på OSL! Flög för ett par månader sedan med mor+far+bror, inga problem att komma in hela familjen i CPH resp EWR, dock tvärstopp på OSL, "gäller enbart kärnfamilj, dvs fru+barn".Klicka för att utvidga... Click to expand... Tänkte säga att "kärnfamilj" är väl mor, far och syskon?
jsn skrev:Inte på OSL! Flög för ett par månader sedan med mor+far+bror, inga problem att komma in hela familjen i CPH resp EWR, dock tvärstopp på OSL, "gäller enbart kärnfamilj, dvs fru+barn".Klicka för att utvidga... Click to expand... Tänkte säga att "kärnfamilj" är väl mor, far och syskon?