I
iRobert
Guest
Fredrik Andersson skrev:Det som gör det extra surt är att jag normalt alltid har ett extra pass med mig men denna gång skippade jag det av någon anledning.Klicka för att utvidga...
Har du två pass?
Fredrik Andersson skrev:Det som gör det extra surt är att jag normalt alltid har ett extra pass med mig men denna gång skippade jag det av någon anledning.Klicka för att utvidga...
MarSecLtd skrev:Reser man mycket och till länder där det krävs visum så är det bra att minst ha 2 pass. Det är inga konstigheter att skaffa så länge du kan påvisa en anledning till att ha flera.Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Har du två pass?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag är också lite förvånad. Två pass är lite lite om man reser mycket...Klicka för att utvidga...
Fredrik Andersson skrev:Hur många har du och hur många tycker du att man behöver?Klicka för att utvidga...
Fredrik Andersson skrev:Hur många har du och hur många tycker du att man behöver?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Man har minst 5. 2 att skicka på visering vecka 1 medan man reser på 2 andra. Vecka två skiftar man. Sedan har man 1 över som är till för knepiga länder.Klicka för att utvidga...
David skrev:När jag sökte om extrapass behövde jag föresten ha intyg från min arbetsgivare att jag är i behov av ett sådant.Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:Ja, det är lite fånigt. Varför skulle inte en privatperson kunna ha samma problem? Det är ju annars bara att utställa ett intyg från sitt eget företag.Klicka för att utvidga...