robert_06_
New member
Vilken gratisbuss går till Hilton T5?
Homer skrev:Hilton har egen shuttle från T5, gratis:Hilton London Heathrow Airport Hotel linked to T4, 10 min to T5Det här är annars en förteckning över vilka hotell som nås med gratis public bus.Heathrow Hotel Hoppa Transfer Bus Plus FREE AlternativesKlicka för att utvidga...
Bamsefar skrev:Har Hilton T4 i mitten Oktober, funderar på att nyttja Heatrow express från T5 till T3 och sedan byta T3 till T4 om hag missar bussen, det borde fungera....Klicka för att utvidga...
Bamsefar skrev:Ja det är just det där med var 30e minut som gör att jag funderar på alternativ transport... Om den går i närheten av när vi landar - självklart, men annars må man hitta annan lösning för att stå stilla i 30 minuter det gör jag inte. Undrar om man förresten kan använda dom där gula bussarna mellan terminalerna ? Via flight connection alltså ? Eller är det att göra våld på systemet ?Klicka för att utvidga...
MegaFlyer skrev:Har helt missat att det finns en Hoppa som är gratis. Har flera ggr betaltat £7 för en t/r. Av Holiday Inn och Crown Plaza skulle jag lätt välja Crown. Crown ser ut som ett ryssbygge från 70-talet på utsidan men är helt nyrenoverat. Konferansanläggningen och restaurangen är över förväntan. Holiday Inn är ok, verkligen ingen speciellt. Gillar man att spana på flygbesättningar så finns det massor att titta på. Vissa av rummen har även utsikt över landningsbanan på Heatrow.Men om man vill spara tid och bor riktigt schysst är Sofitel att föredra.Klicka för att utvidga...